Cukrář.cz

Reklama



Archiv zpráv


Medové řezy 12.1.2002, rubrika: Recepty Mouku prosejeme na vál. Ostatní suroviny svaříme ve vodní lázni, jedlou sodu přidáme nakonec. Teplou směs zpracujeme s moukou, rozdělíme na čtyři díly a rozválíme na tenké placky. více...


Láska v cukrařině zakletá 11.1.2002, rubrika: Pouze hlavní zprávy Je známo staré pravidlo, že se nakupuje pohledem. Přítažlivý obal je poloviční zárukou úspěšnosti. Pomineme-li chuť, u některých spíše orgán mlsnosti, musíme počítat s dalším lidským smyslem, který může zvýšit prodejní úspěch a tím je čich. více...


Domací zdobené bonbóny 10.1.2002, rubrika: Cukrařina Zhotovování zdobených bonbonů zákusků petit fours je, jak jsme nedávno viděli na Mistrovství světa cukrářů v Brně, náročná mistrovská práce. více...


Bublanina 7.1.2002, rubrika: Recepty Vejce rozklepneme do misky, přidáme cukr a vlažnou vodu. Elektrickými metlami šleháme asi 5 minut. Poté do hmoty lehce vmícháme mouku a zlehka promícháme. více...


Fiala 7.1.2002, rubrika: Pouze hlavní zprávy esence, ochucovací pasty, krémy, polevy a pomůcky pro cukráře více...


DROGY: Proč nám chutná čokoláda? (a ještě víc dealerům konopí) 5.1.2002, rubrika: Suroviny Většina lidí dobře zná příjemný pocit spojený s konzumací čokolády. Tento efekt se již dlouho snaží objasnit řada vědců. Čokoláda si však své tajemství pečlivě schovává za kombinaci více než 300 dosud z ní izolovaných chemických sloučenin. více...


Několik dobrých rad zaměstnancům 5.1.2002, rubrika: Tipy a triky 1. Nelži neboť tak promrháš svoji čest a čas zaměstnavatele. Pravda jednou stejně vyjde najevo, což pro tebe bude nepříjemné. více...


Rady nad zlato 3 3.1.2002, rubrika: Tipy a triky 1. Šetřete materiálem, ne však na úkor jakosti zboží, nýbrž na úkor ztrát !
2. Při práci zachovejte největší čistotu na stole, na podlaze a v celé dílně ! více...


Rady nad zlato 2 3.1.2002, rubrika: Tipy a triky 1. Šetřete materiálem, ne však na úkor jakosti zboží, nýbrž na úkor ztrát !
2. Při práci zachovejte největší čistotu na stole, na podlaze a v celé dílně ! více...


Rady nad zlato 1 2.1.2002, rubrika: Tipy a triky 1. Ústní podání je mocnou reklamou - v kladném i záporném smyslu - oč menšího je dosahu, o to větší má váhu !
2. Někdy i jeden špatný výrobek může způsobit ztrátu zákazníka. Neztrácejme tedy zákazníky a vyrábějme pouze kvalitně !
více...



<< předchozí   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60
 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70
 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80
 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90
 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100
 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110
 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120
 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130
 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140
 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150
 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160
 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170
 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180
 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190
 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200
 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210
 211 212 213 214 215 216 217     
další >>

Dnes je čtvrtek 13. prosince 2018
svátek slaví Lucie, zítra Lýdie

Top 5 měsíce

Reklama

Reklama Eiskon

Reklama

Reklama

(c) 2001-2018 Větrník, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.