Cukrář.cz

Reklama



SIGEP - Procházka veletržním kouzlem iluzí / -4

fiogf49gjkf0d



Procházka veletržní Fierou, jak zní oficiální název riminského výstaviště je
balzámem pro toho, kdo přijedu ze shluku  pracovního  či rodinného shonu. Již jenom vstup do vchodové auly je přenesením se do jiného světa, kdy takovémuto pocitu napomáhá skutečnost nově postaveného veletrhu, který přijal do svého prezentačního programu veškeré poslední technické a technologické poznatky moderního světa.
To co vytváří pocitovou image je architektonická skladba jednotlivých hal, jejichž prostor dotváří konstrukce jednotlivých stánků a vyladěná barevnost okolí. Všude přítomné koberce nejenomže tlumí decibely desetitisícových párů obuvi, ale uzavírají kruh komplexního dojmu divadelní scény  s působivou hřejivostí kulis.
Snahou každého veletrhu je docílit pro své návštěvníky novosti vjemů, které může nalézt pouze v jeho prostředí. Je to obdobný způsob navození emocí, kvůli kterým se rozhodneme například pro návštěvu luxusní restaurace.
Veletrh – v dnešním případě ten riminský – je vstupem do salónů iluzí na podkladě výstavní reality, nabízející nám  možnost zisku poznatků, duševní relaxace, inspirace, poučení a též i pastvy našim pohledům.

 

 

Velice pozoruhodný způsob umístění polohy kavarny zvolila tato firma kdy prostor pro posezení se nachází pod úrovní podlahového prostoru. Takovýto způsob provedení kromě ataktivity interiéru evokuje i zájem návštěvníka pro chvíle intimity.

 

 

Podstata působivosti je tvořena jednoduchou linií za výrazné podpory barevné kompozice sestávající v hlavním projevu pouze ze dvou barev. Takovéto skloubení tvarů a barev splňuje v plném rozsahu účel a neunavuje mnohočetností.

 

 

 

Zde se již dostáváme do oblasti trpaslíkového kýče ve kterém je klišé tvarů ještě navíc podporováno vydatnou a křiklavou barevností.  Ale pro záměr upoutání dětských pohledů je to již dlouhou dobou odzkoušený účelový prostředek a tak bývá tento druh zboží pokaždé na SIGEPu pokaždé hojně zastoupen.

Služební oblečení jedné z hostesek 29. ročníku veletrhu SIGEP

   

   

  

 

 To, že kvalita zboží musí být podpořena i doplňky mající s ním bezprostřední souvislost, je známá a odvěká pravda. Proto výrobci jdou až na disignerské maximum, které bývá dosti výrazným spolupodílníkem obchodního úspěchu. V jaké kvalitě a atraktivě tohoto speciálního sortimentu se představili vystavovatelé SIGEPu, svědčil zákaznický zájem před mnoha desítky prodejců cukrářských atraktivních pomůcek.

  

  

  

 Móda, v tomto případě účelová. I když!? Zkuste se zeptat kterékoli ženy, zda je nějaká móda neúčelová. Z pohledu ženy je ta správná odpověď je dozajista nasnadě. Ale pokud budeme hovořit o módě pracovní, bude mít výraz účelovost své opodstanění. Jsou provozy a provozy. Ten gastronomïcký má svoje regule, kterým odpovídá i patřičné ošacení s módním dekórem.

- pokračování -

 



Dnes je čtvrtek 4. června 2020
svátek slaví Dalibor, zítra Dobroslav

Top 5 měsíce

Reklama

Reklama Eiskon

Reklama

Reklama

(c) 2001-2020 Větrník, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.