�l�nek ze serveru Cukr��.cz (www.cukrar.cz)


V�echna pr�va vyhrazena (c) 2001 V�trn�k, s.r.o.
Upozorn�n�: Doslovn� ani ��ste�n� p�eb�r�n� tohoto materi�lu nen� povoleno bez p�edchoz�ho p�semn�ho svolen� spol. V�trn�k, s.r.o.
Takto vyti�t�n� str�nka nen� dokladem shody vyti�t�n�ho textu se skute�n�m �l�nkem a jako takov� nem��e ani b�t pou�ita.


SIGEP - Procházka veletržním kouzlem iluzí / -4

Autor: Jiøí Øezáè z Vìtrníku
Datum vyd�n�: 06.02.2008
URL: http://www.cukrar.cz/show.asp?id=1036

Snahou každého veletrhu je docílit pro své návštìvníky novosti vjemù, které mùže nalézt pouze v jeho prostøedí. Je to obdobný zpùsob navození emocí, kvùli kterým se rozhodneme pro návštìvu luxusní restaurace.

fiogf49gjkf0d



Procházka veletržní Fierou, jak zní oficiální název riminského výstavištì je
balzámem pro toho, kdo pøijedu ze shluku  pracovního  èi rodinného shonu. Již jenom vstup do vchodové auly je pøenesením se do jiného svìta, kdy takovémuto pocitu napomáhá skuteènost novì postaveného veletrhu, který pøijal do svého prezentaèního programu veškeré poslední technické a technologické poznatky moderního svìta.
To co vytváøí pocitovou image je architektonická skladba jednotlivých hal, jejichž prostor dotváøí konstrukce jednotlivých stánkù a vyladìná barevnost okolí. Všude pøítomné koberce nejenomže tlumí decibely desetitisícových párù obuvi, ale uzavírají kruh komplexního dojmu divadelní scény  s pùsobivou høejivostí kulis.
Snahou každého veletrhu je docílit pro své návštìvníky novosti vjemù, které mùže nalézt pouze v jeho prostøedí. Je to obdobný zpùsob navození emocí, kvùli kterým se rozhodneme napøíklad pro návštìvu luxusní restaurace.
Veletrh – v dnešním pøípadì ten riminský – je vstupem do salónù iluzí na podkladì výstavní reality, nabízející nám  možnost zisku poznatkù, duševní relaxace, inspirace, pouèení a též i pastvy našim pohledùm.

 

 

Velice pozoruhodný zpùsob umístìní polohy kavarny zvolila tato firma kdy prostor pro posezení se nachází pod úrovní podlahového prostoru. Takovýto zpùsob provedení kromì ataktivity interiéru evokuje i zájem návštìvníka pro chvíle intimity.

 

 

Podstata pùsobivosti je tvoøena jednoduchou linií za výrazné podpory barevné kompozice sestávající v hlavním projevu pouze ze dvou barev. Takovéto skloubení tvarù a barev splòuje v plném rozsahu úèel a neunavuje mnohoèetností.

 

 

 

Zde se již dostáváme do oblasti trpaslíkového kýèe ve kterém je klišé tvarù ještì navíc podporováno vydatnou a køiklavou barevností.  Ale pro zámìr upoutání dìtských pohledù je to již dlouhou dobou odzkoušený úèelový prostøedek a tak bývá tento druh zboží pokaždé na SIGEPu pokaždé hojnì zastoupen.

Služební obleèení jedné z hostesek 29. roèníku veletrhu SIGEP

   

   

  

 

 To, že kvalita zboží musí být podpoøena i doplòky mající s ním bezprostøední souvislost, je známá a odvìká pravda. Proto výrobci jdou až na disignerské maximum, které bývá dosti výrazným spolupodílníkem obchodního úspìchu. V jaké kvalitì a atraktivì tohoto speciálního sortimentu se pøedstavili vystavovatelé SIGEPu, svìdèil zákaznický zájem pøed mnoha desítky prodejcù cukráøských atraktivních pomùcek.

  

  

  

 Móda, v tomto pøípadì úèelová. I když!? Zkuste se zeptat kterékoli ženy, zda je nìjaká móda neúèelová. Z pohledu ženy je ta správná odpovìï je dozajista nasnadì. Ale pokud budeme hovoøit o módì pracovní, bude mít výraz úèelovost své opodstanìní. Jsou provozy a provozy. Ten gastronomïcký má svoje regule, kterým odpovídá i patøièné ošacení s módním dekórem.

- pokraèování -

 


Vytisknuto dne 23.04.2024 ze serveru
Cukr��.cz (www.cukrar.cz)
Konec �l�nku