Cukrář.cz

Reklama



SIGEP - Rimini 2007/ - 4

fiogf49gjkf0d

Nový veletržní areál, jehož otevření se datuje přesně zlomem tohoto tisíciletí, má v letošním roce již své sedmé pokračování a pravidelný návštěvník může sledovat jeho vývoj od prvních veletržních krůčků až po současnost.
Ta se vyznačuje 12 klimatizovanými přízemními halami vzájemně propojených, takže jakákoli povětrnostní nepřízeň nenutí návštěvníky k oděvním opatřením.
Celková plocha veletržního areálu činí 460 tisíc čtverečních metrů, z níž je 160 tisíc metrů plošné míry vyhrazeno zeleni.
127 tisíc metrů užitné plochy slouží výstavním účelům a 9 250 m/2 mají k dispozici automobilisté pro zaparkování vozidel v bezprostřední blízkosti.
Přibližně 200 metrová vzdálenost dělí veletrh od železniční stanice trasy Milán - Rimini - Bari.
Město Rimini o počtu obyvatel takřka 270 tisíc, je vyhlášeným přímořským letoviskem se stovkami hotelů, které jsou většinově umístěny  v nedaleké vzdálenosti od moře, k němuž by zdatný vrhač dokázal jistotně natřikrát dohodit kamenem.
Velkou turistickou atrakcí je od města 23 km vzdálená nejmenší republika na světě, stát na hoře Monte Titano, San Marino.
Vzdálenost od přibližného středu Česka do Rimini je něco přes tisíc kilometrů.

"Pekařský pohár SIGEP"

Mezinárodní odborný veletrh v Rimini SIGEP má kmenovou náplň v cukrářském oboru, pojímající široký prostor své působnosti. Je ale zároveň i příležitostí pro pekařské odvětví,  jehož produkt díky jeho každodenní potřebě bývá již od dob dávnověku označován posvátným výrazem "chléb náš vezdejší".
Úměrně této skutečnosti je tomuto obilnému pokrmu přikládána velká pozornost, jež měla též svou výstavní a soutěžní přehlídku i na věhlasném italském veletrhu SIGEP.
Jednalo se o první "Pekařský pohár SIGEP" konaný v organizační a pořadatelské režii veletrhu Rimini Fiera a Club Arti e Mestieri.
Soutěžní kritéria pekařského poháru spočívala v národním způsobu upečení chleba a ve zhotovení  prototypového výrobku. Další soutěžní zvláštností a zároveň i povinností byla tvorba tzv. pekařského dortu a chlebového exponátu zosobňujícího charakteristiku země soutěžních účastníků.
Pekařský "Bread Cup" s obroční periodou, byl skupinovou soutěží evropských týmů, která probíhala pódiovým způsobem s placenou ochutnávkou, jejíž výtěžek byl věnován charitativním účelům.

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Provozní nábytek

Nábytková garnitura má ve svém provedení dvě poslání. Jedním je účel, ke kterému byl výrobek vyroben a druhé má esteticko-dekorativní funkci.
V účelové oblasti, zaměříme-li se v tomto případě na sedací soupravy, je způsob konstrukce jednoznačný a estetická vizáž ovlivňuje jak celkový vzhled prostoru, tak i zároveň psychiku zákazníka. Oba faktory musí mít vývojový návrhář na zřeteli a v jeho umu je jak zvládne nejednou i protiklad, který oba požadavky dokáží někdy vyvolat. Jak se s tímto rébusem dokázali vyrovnat italští designéři máme možnost posoudit na následujících obrázcích.

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Oděvy

Oděvy a nábytek mají v mnohém přímou paralelu. Opět i zde nalezneme rovnici účelovosti a dekorace, pouze s tím rozdílem, že ve vnitřním prostoru oděvní textilie se nalézá člověk, na rozdíl od nábytku.
V oblasti šatové tvorby to však mají módní návrháři zřejmě o něco složitější, zejména dámští disignéři, protože momentální móda mívá jepičí životnost a je zapotřebí častější inovace a ve hře je i dřívější opotřebení.
Opět se na přiložených fotografiích z riminského SIGEPU můžeme podívat, jak jdou na věc od lesa italští návrháři.

  

  

  

  

 



Dnes je pondělí 30. listopadu 2020
svátek slaví Ondřej, zítra Iva

Top 5 měsíce

Reklama

Reklama Eiskon

Reklama

Reklama

(c) 2001-2020 Větrník, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.