Cukrář.cz

Reklama



SIGEP 09 - Rimini / - 5

fiogf49gjkf0d



Cukrárenský či kavárenský provoz znamená širokou rozmanitost profesí skloubených na malé ploše v jednom celku. Pokud odečtu i administrativu s vnějšími projevy různých institucí typu finančních, sociálních, zdravotních a mnoha dalších úřadů, které participují na provozu jediné malé provozovny a omezím se na podstatu toho co vidíme na první pohled, tak to vše bylo k dispozici na 30. ročníku cukrářského, zmrzlinářského a pekařského veletrhu SIGEP v italské Rimini.
Dnes se podíváme na to, co dodává interiéru duši a na některé dekorativní záležitosti, které je v zájmu udržení zákaznické pozornosti nejenom mít, ale i průběžně měnit, neboť oko spotřebitele se rychle unaví šedí stereotypu, a to obzvláště v době, kdy jedna cukrárna či kavárna se každou chvíli prezentuje něčím novým,  a zákazník tak bývá neustálou obměnou rozmazlován a jeho nárok, a tím i chuť se vracet,  si tak vyžaduje ze strany provozovatele neustálou renovaci nabídky včetně interiéru jeho firmy.
Každoročně je možné na riminském veletrhu se seznámit s atraktivním nábytkem určeným pro provozovny výše zmíněných typů, kdy to, co má zákazník neustále při ruce, respektive pod tím, na čem se sedí, je jedna z přítažlivých priorit jeho vnímání.

 
 

 
 

K dalším nezbytným požadavků při provozování prodeje je obalová dekorace. Ta nejenom že musí splňovat rozměrové parametry prodávaného zboží, jeho dobrou uchopitelnost, ale i výtvarné provedení, neboť obal je součástí vnímání prodeje a mnohdy, alespoň v té prvotní fázi hraje větší roli než zboží samo. My vám prostřednictvím této reportáže přiblížíme designové a  výtvarné ztvárnění různých druhů přepravek a dekorativních prvků.


 
 
 

Letošní SIGEP, jak jsme se již několikrát zmiňovali, slavil 30. výročí svého vzniku. Plným právem je nazýván centrální světovou výstavou cukrářského a zmrzlinářského oboru a jeho popularita v řadách vystavovatelů a návštěvníků mívá vzestupnou tendenci. V prvním dílu průběžné informace veletržního tiskového střediska jsme tlumočili informaci o nárůstu počtu vystavovatelů a otázkou zůstával počet návštěvníků. Shodou okolností v průběhu tvorby tohoto 5. článku došla z riminské fiery již aktuální informace, mající ve svém obsahu i konkrétní čísla na prvé i druhé téma.
Letošní 30. Mezinárodní salón zmrzliny, cukrářství a pekařství, známý pod zkratkou SIGEP navštívilo celkem 92 732 návštěvníků, což znamená oproti loňskému roku snížení návštěvnické účasti o 2.8 procent.  Je třeba říci, že napříč poklesu návštěvnosti tohle číslo přesto předčilo očekávání, vzato pohledem daného stavu věci současné hospodářské situace ve světě, kdy Rimini za účelem zhlédnutí profesního veletrhu SIGEP navštěvují obyvatelé prakticky všech obydlených světadílů.
Ale v počtu firem, které se prezentovaly v letošním roce na riminském veletrhu došlo k nárůstu oproti  loňsku o 3.5 procenta, což ve výsledném součtu prezentovalo celkový počet vystavovatelů v počtu 16 109! A to je za dané situace úspěch jako hrom!
Lze tím říci, že v době hospodářského celosvětového útlumu navýšený počet těch, co přijeli prezentovat své výrobky v této ekonomicky dosti ztížené situaci je vystavením certifikátu nejenom kvality tohoto největšího veletrhu světa, ale i jeho významu pro všechny hlavní obory, které SIGEP ve svém rozlehlém interiéru prezentuje!



 
 
 



Móda, ta všudypřítomná nabídka nekonečných tvarů, střihů, textilií, barev a mnoha dalších činitelů, které jsou spojeny s oděvní profesí, je též významným stimulem úrovně každého podniku. To je odvěky známá záležitost, a ostatně tak proto existuje mnoho různých oděvních stánků přes butiky až po velké salóny, které jsou nabídkou pro změnu, která dělá život. Profesní ošacení, které koresponduje s módními standardy, je proto od prvního ročníku až po tento třicátý vždy na SIGEPu přítomno, aby dotyčný prostřednictvím služebních oděvů docílil na pracovišti osobitosti, pestrosti a též i účelové hřejivosti, která se dobře snoubí s nabídkou pochutin kvůli kterým host váží své kroky do jednotlivých zařízení.

Termín veletrhu SIGEP pro příští rok : 23.-27. leden 2010

- pokračování -



Dnes je sobota sobota 20. dubna 2024
svátek slaví Marcela, zítra Alexandra

Top 5 měsíce

Reklama

Reklama Eiskon

Reklama

Reklama

(c) 2001-2024 Větrník, s.r.o. Všechna práva vyhrazena. Kurzovka.