Cukrář.cz

Reklama



Segafredo

fiogf49gjkf0d

Kávový mok je v moderním světě jeho nezbytným doplňkem a spotřeba kávy má vzrůstající úroveň. Úměrně tomu vznikaly i rozmanité značky zpracovatelů káv k níž též patří Italská firma Segafredo, která je pravidelným účastníkem potravinářských veletrhů Salima.

Při této příležitosti jsme vyzpovídali asistentku prodeje a marketingu Petru Vinařovou, kdy jsme se zajímali o firemní výstavní strategii při příležitosti letošní Salimy.

„Naším cílem je podpořit dosavadní pozici a vhodnou prezentací a propagací posílit její vliv pro čas budoucí.

S čím se nejvíce potýkala značka Segafredo při příchodu na český trh?

Tak jako i ostatní značky se zažitým konzumním tradicionalismem spočívajícím v jednostranném návyku způsobu přípravy kávy, kterým byl tzv. turek. Následovala etapa, řekněme zametání zvyklosti, kdy účelem byla osvěta v konzumaci něčeho jiného než se zde dlouhodobě tradovalo. Dnes již v každé restauraci či kavárně by bylo nemyslitelné nemít základní kávovou nabídku v podobě presa, jež bylo tím prvním průbojníkem, který započal průlom do návyků českého konzumenta.

Co je prioritou značky Segafedo?

Je to renomé, které si vydobyla ve zhuštěné světové konkurenci prostřednictvím svého aromatu a chutě. Segafredo si hlídá kvalitu svého produktu už od vsazení sazenice kávovníku, protože je vlastníkem kávových plantáží v Brazílii. Čili je i zároveň prvovýrobcem a o kvalitě své kávy může rozhodovat již v té době, kdy ještě kávové zrnko není  ani ve vývoji. Jeho postupným sledováním během růstového procesu a optimálním podmínkám při sklizni, může dát kvalitě kávy optimum, které ostatní značky pouze s pražírenským či obchodním zaměřením nemohou docílit.
Segafredo má svoje pražírny i svoje receptury a to jsou ty devizy které ze Segafreda vytváří vyhledávanou kávovou značku po celém světě.

Značka Segafredo se též vyznačuje provozem franchising kaváren. Jaký je systém a jaký je jejich počet na území ČR?

Franchising kaváren máme na území Česka šestnáct, které jsme vybudovali za desetiletou dobu působení naší značky na českém území. Tyto kavárny mají naše know how a podávání kávy zákazníkovi je podřízeno našim dlouholetými zkušenostem v této oblasti. S potěšením mohu konstatovat, že o tento druh kaváren je vzrůstající zájem.

Které podmínky musí zájemce o provoz kavárny Segafredo splňovat?

 Je to dáno konceptem, jenž je určován italskou mateřskou firmou a o tom, jak franchising kavárna musí vypadat a musí být dodržována pravidla daného manuálu. Dále je nařízen design prostředí, barevnost a prodejní produkty jsou striktně dány. Pokud provozovatel má v úmyslu zavést některý druh nabídky, tak  ta podléhá schválení.

Jaký postup musí případný zájemce o kavárnu značky Segafredo zvolit?

V prvém případě nás musí kontaktovat a my mu sdělíme konkrétní podmínky které s provozováním kavárny souvisí a které se liší od místního uspořádání. My od zájemce chceme znát jeho filosofie a taktéž předběžný koncept. Naším zájmem je, aby  franchising kavárny se nacházely na lukrativním místě a jejich provoz důstojně reprezentoval značku Segafredo.



Dnes je úterý 22. září 2020
svátek slaví Darina, zítra Berta

Top 5 měsíce

Reklama

Reklama Eiskon

Reklama

Reklama

(c) 2001-2020 Větrník, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.