�l�nek ze serveru Cukr��.cz (www.cukrar.cz)


V�echna pr�va vyhrazena (c) 2001 V�trn�k, s.r.o.
Upozorn�n�: Doslovn� ani ��ste�n� p�eb�r�n� tohoto materi�lu nen� povoleno bez p�edchoz�ho p�semn�ho svolen� spol. V�trn�k, s.r.o.
Takto vyti�t�n� str�nka nen� dokladem shody vyti�t�n�ho textu se skute�n�m �l�nkem a jako takov� nem��e ani b�t pou�ita.


Segafredo

Autor: J.P. Vìtrník
Datum vyd�n�: 05.03.2004
URL: http://www.cukrar.cz/show.asp?id=556

Kávový mok je v moderním svìtì jeho nezbytným doplòkem a spotøeba kávy má vzrùstající úroveò. Úmìrnì tomu vznikaly i rozmanité znaèky zpracovatelù káv k níž též patøí Italská firma Segafredo, která je pravidelným úèastníkem veletrhù Salima.

fiogf49gjkf0d

Kávový mok je v moderním svìtì jeho nezbytným doplòkem a spotøeba kávy má vzrùstající úroveò. Úmìrnì tomu vznikaly i rozmanité znaèky zpracovatelù káv k níž též patøí Italská firma Segafredo, která je pravidelným úèastníkem potravináøských veletrhù Salima.

Pøi této pøíležitosti jsme vyzpovídali asistentku prodeje a marketingu Petru Vinaøovou, kdy jsme se zajímali o firemní výstavní strategii pøi pøíležitosti letošní Salimy.

„Naším cílem je podpoøit dosavadní pozici a vhodnou prezentací a propagací posílit její vliv pro èas budoucí.

S èím se nejvíce potýkala znaèka Segafredo pøi pøíchodu na èeský trh?

Tak jako i ostatní znaèky se zažitým konzumním tradicionalismem spoèívajícím v jednostranném návyku zpùsobu pøípravy kávy, kterým byl tzv. turek. Následovala etapa, øeknìme zametání zvyklosti, kdy úèelem byla osvìta v konzumaci nìèeho jiného než se zde dlouhodobì tradovalo. Dnes již v každé restauraci èi kavárnì by bylo nemyslitelné nemít základní kávovou nabídku v podobì presa, jež bylo tím prvním prùbojníkem, který zapoèal prùlom do návykù èeského konzumenta.

Co je prioritou znaèky Segafedo?

Je to renomé, které si vydobyla ve zhuštìné svìtové konkurenci prostøednictvím svého aromatu a chutì. Segafredo si hlídá kvalitu svého produktu už od vsazení sazenice kávovníku, protože je vlastníkem kávových plantáží v Brazílii. Èili je i zároveò prvovýrobcem a o kvalitì své kávy mùže rozhodovat již v té dobì, kdy ještì kávové zrnko není  ani ve vývoji. Jeho postupným sledováním bìhem rùstového procesu a optimálním podmínkám pøi sklizni, mùže dát kvalitì kávy optimum, které ostatní znaèky pouze s pražírenským èi obchodním zamìøením nemohou docílit.
Segafredo má svoje pražírny i svoje receptury a to jsou ty devizy které ze Segafreda vytváøí vyhledávanou kávovou znaèku po celém svìtì.

Znaèka Segafredo se též vyznaèuje provozem franchising kaváren. Jaký je systém a jaký je jejich poèet na území ÈR?

Franchising kaváren máme na území Èeska šestnáct, které jsme vybudovali za desetiletou dobu pùsobení naší znaèky na èeském území. Tyto kavárny mají naše know how a podávání kávy zákazníkovi je podøízeno našim dlouholetými zkušenostem v této oblasti. S potìšením mohu konstatovat, že o tento druh kaváren je vzrùstající zájem.

Které podmínky musí zájemce o provoz kavárny Segafredo splòovat?

 Je to dáno konceptem, jenž je urèován italskou mateøskou firmou a o tom, jak franchising kavárna musí vypadat a musí být dodržována pravidla daného manuálu. Dále je naøízen design prostøedí, barevnost a prodejní produkty jsou striktnì dány. Pokud provozovatel má v úmyslu zavést nìkterý druh nabídky, tak  ta podléhá schválení.

Jaký postup musí pøípadný zájemce o kavárnu znaèky Segafredo zvolit?

V prvém pøípadì nás musí kontaktovat a my mu sdìlíme konkrétní podmínky které s provozováním kavárny souvisí a které se liší od místního uspoøádání. My od zájemce chceme znát jeho filosofie a taktéž pøedbìžný koncept. Naším zájmem je, aby  franchising kavárny se nacházely na lukrativním místì a jejich provoz dùstojnì reprezentoval znaèku Segafredo.


Vytisknuto dne 29.03.2024 ze serveru
Cukr��.cz (www.cukrar.cz)
Konec �l�nku