Cukrář.cz

Reklama



Carpigiani s novým programem pro zmrzlináře - 2/2

02.06.2020 | Autor: Jiří V. Řezáč | Formát pro tisk | Zaslat mailem | Do oblíbených

Podíváme-li se do oblasti zmrzliny točené, tak i v tomto druhu výroby přichází Carpigiani s novým konceptem použití různorodých nástavců umožňujících provedení rozličných vzorů vizáže zmrzlin, které tímto způsobem vydávanou pochutinu ztvárňují do odlišných vizážových podob.
Marketing pečlivě monituruje chování a zvyky zákazníka, který díky bouřlivému rozvoji sdělovacích technologií se dělí o své pocity se širokou vrstvou svých přátel a známých i anonymními příjemci jeho, v tomto případě, chuťového rozpoložení.
A adresát může sdílet chuťový prožitek odesílatele prostředictvím obrazového sdělení, které je prezentováno výtvarnou podobou sděleného dokumentu. Čili opět dochází ke známému faktu, že se prvně nakupuje, v tomto případě hodnotí, reprezentovaný produkt prostřednictvím zrakového vjemu. Příjem sdělovaného pojmu je případně navyšován přítomností pozornost zvyšující atraktivností nějakého doprovodného námětu, přikladně uměleckého monumentu, technického výrobku či osoby apod.
Též je možné vytvořit prostřednictvím pokrmové fantazie náměty různých ztvárnění pohárů, zmrzlinových kreací nebo podob ozdobných doplňků.
To vše vytváří souhrnou harmonii přijmového pocitu odrážejícího se ve zvýšeném zájmu o prezentovaný produkt prostřednictvím použití různých pák a ozdobných nástavců nabízených firmou Carpigiani, která dokáže navýšit hodnotu nabídky do vyššího stupně zajímavosti jako umně stvořená vlasová ozdoba ženy mistrem kadeřníkem, násobí její půvab a přítažlivost.
Je potřeba sdělit, že se jedná o trochu vyšší kategorii, určené pro náročnější klientelu. Tato inovace zmrzlinových strojů Carpigiani není určena pro běžný pouliční prodej nebo pro klientelu, která narychlo zaparkuje auto u chodníku a jde si koupit zmrzlinu. Použití těchto přípravků najde spíše uplatnění v cukrárnách zaněřujících se na vyšší kvalitu jejich produktů ve smyslu kavárenského, hotelového či salónního prostředí.
Dalším zpestřením nabídky á la Carpigiani je  dekorace točené zmrzliny, prostřednictvím různě tvarovaných nástavců. Gradací technické nabídky je také způsob výroby zmrzliny
, u níž naprogramovaný systém napouští do jejího vnitřního prostoru polevu zvoleného druhu. Ta může obsahovat rozličné množství příchutí a  barev. Tento způsob výtoče zmrzliny tohoto složení je výhradní výrobní exkluzivitou značky Carpigiani. Atraktivního dekoru zmrzliny se dosáhne pouhým uvedením pákového systému osazeného výměnnými nástavci pohybem ruky do provozu.

Jméno společnosti Eiskon, s.r.o. spojené se zmrzlinovými stroje Carpigiani a dalšími dodávkami, projekty a servisem gastronomicko, cukrářského a pekařského zařízení, se váže i na organizaci zmrzlinářské soutěže GELATO FESTIVAL CHALLENGE, pořádané výrobním gigantem Carpigiani i na českém území. Ta mělo mít v letošním roce evropskou gradaci v italské Boloni, kde měly mít své zastoupení i české barvy
Bohužel koronová krize pozastavila uspořádání evropského finále této soutěže minimálně pro tento rok. Vypsání data nového termínu se v době vydání tohoto článku ještě neuskutečnilo.

- bližší dotazy na www.eiskon.cz -


Dnes je úterý úterý 19. března 2024
svátek slaví Josef, zítra Světlana

Top 5 měsíce

Reklama

Reklama Eiskon

Reklama

Reklama

(c) 2001-2024 Větrník, s.r.o. Všechna práva vyhrazena. Kurzovka.