Cukrář.cz

Reklama



Jak zatraktivnit cukrárnu?

11.03.2018 | Autor: Jiří V. Řezáč | Formát pro tisk | Zaslat mailem | Do oblíbených

 

Originalita dokáže vytvořit zájem a upoutat pozornost. V případě cukrárny je to prioritně nový a neotřelý druh produktu, který svou vizáží dokáže rozhýbatt vizuální smysly zákazníka, a po případné konzumaci rovněž i jeho chuťové buňky. Pokud dojde k tomuto procesu, lze hovořit o skóre 1:0 pro dotyčnou cukrárnu, a při jeho dalším optimálním postupu o možností jeho dalšího navyšování.
My jsme se v našem brněnském Větrníku rozhodli přidat  rámci atraktivity jednu „drobnůstku“, která, né že by nám lámala prodejní kvóty, ale dokáže v zákaznické mysli navodit pocit zvědavosti, co zas bude zítra? Jedná se o dvojitý popis každodenní periody svátku jednotlivce, který jsme spojili s popisem každého, námi nabízeného cukrárenského produktu.

Potud sice nic nového, protože podobná reklamní tvorba je k mání v mnoha prodejnách. Stačí jen připomenout nápis následného typu:
„Dnes má svátek ten a ta…“, s dodatkem nabídky sortimentu.
Povětšině se ale jedná o někde převzaté slogany, v nichž opakovaná četnost opouští hranice cíleného vtipu.
U nás mohou zákazníci, či v prvotní fázi pouze kolemjdoucí, spatřit principiálně totéž, ale jádro pudla spočívá v tom, že ona zmíněná originalita se nalézá ve skutečnosti, že námi vyslaný vzkaz je ve verších. Ty jsou originální a tvořené doslovně na míru jednotlivému druhu našeho zboží či dotyčné osoby, která v určitém dnu slaví svátek, případně nějaké aktuální události či postřehu, např. letošní nadprůměrné mrazy na přelomu února a března, viz. dále.
Je to docela jednoduchá záležitost na které nic není, ale která má akorát jednu maličkost, že tvůrce musí mít cit pro slovo a smysl jeho skladby ve verších.

KOLEČKO LINECKÉ Z LINCE,
KOULÍ SE PĚŠINKOU Z CUKRÁRNY,
 K TÁTOVI, DĚTEM, MAMINCE,
 
 O JEHO CHUTI KDE KDO SI VYPRÁVÍ!  

 

JAK TVOŘIL HUDBU AMÁDEUS,
TAK NÁŠ DORT MÍVÁ SVŮJ VKUS,
KARAMEL, MÁSLO, PISTÁCIE,
SÁM, MOZART V TOM DORTU ŽIJE!

 

TOŤ NÁŠ RYZÍ ERB FIREMNÍ,
PUDING, KARAMEL JE JEHO ZÁKLADEM,
JE PRO DEN SVÁTEČNÍ I VŠEDNÍ,
- VĚTRNÍK - JE NAŠÍM POKLADEM!

           

Tolik tedyk veršovaným názvům zákuskům, které jsou popisovány na jedné vývěsce a na druhé jsou pak jmeniny tak, jak jdou v kalendářním sledu po sobě, např:
 

11.1.   DNES SLAVÍ SVÁTEK                            31.1. DNES SLAVÍ SVÁTEK
          - BOHDANA -  
                                                 - MARIKA -
------------------------------------------------------------------------------------------------           

TO JMÉNO MÁ ŘECKÝ PŮVOD,                     MARIKA JE PROSTĚ MÁŇA,
JEŽ DNES PSÁNO V KALENDÁŘI,                 - JEN ŘEČENO V MAĎARŠTINĚ -
POHÁR DÁT SI MÁ TAK DŮVOD,                  JE TO JAK BY ŽOKEJ VÁŇA,
AŤ JÍ OČI V CHUTI ZÁŘÍ…!      
                      - CHTĚL JET ZÁVOD NA ŠALINĚ! - 


2.2. DNES SLAVÍ SVÁTEK                                14.2.  DNES SLAVÍ SVÁTEK
    - NELA  - HROMNICE-                                         - VALENTÝN -
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

VYBERTE SI KTEROU CHCETE,                       SVÁTEK LIDU LÁSKY ŘÁDU,
OB
Ě MAJÍ DNES SVOU PLATNOST,                 CO MAJ´ ŽÁR - NE CITU CHLAD -
DO VĚTRNÍKU JE POZVĚTE,                            JEŽ CTÍ DUŠI - NE JEN PARÁDU -
PROJEVTE JIM SVOU GALANTNOST !
            COŽ Z LÁSKY LIDÍ TVOŘÍ LAD ...!

 


Dnes je sobota sobota 20. dubna 2024
svátek slaví Marcela, zítra Alexandra

Top 5 měsíce

Reklama

Reklama Eiskon

Reklama

Reklama

(c) 2001-2024 Větrník, s.r.o. Všechna práva vyhrazena. Kurzovka.