Cukrář.cz

Reklama



Business


Pravidla pro udělení značky kvalitních potravin Klasa se zpřísní 1.9.2006, rubrika: Business Značka kvality KLASA znamená ocenění výrobků, které splňují nejpřísnější požadavky kvality a vyznačují se základními prioritami, kterými jsou tuzemskou výroba s převážujícím tuzemským původem surovin a nadstandardní kvalitou. více...


Zmrzlinu ovládají cizinci 28.8.2006, rubrika: Business Poslední z nejznámějších, ryze českých značek zmrzliny už patří do zahraničních rukou. Tradiční Míša, Nanuk nebo Eskymo totiž už patří společnosti Unilever. Ta tím posílí svou rodinu zmrzlin Algida a zároveň svou pozici jedničky na českém trhu. více...


O půvabu kaváren a vůni Orientu 17.8.2006, rubrika: Business "Nemáte tady někde coffeeshop?" nahnul jsem se v Naardenu k recepční v místní radnici. "Ale ano. Tady projděte dveřmi, chodbou pak úplně nakonec a doprava. Moc příjemný koutek," sekla profesionálně. více...


Senátoři schválili nižší daň na kávu, čaj a cukrovinky 29.5.2006, rubrika: Business Senátoři podpořili zařazení některých potravin do nižší pětiprocentní sazby daně z přidané hodnoty (DPH). V základní 19procentní sazbě DPH by tak zůstaly z potravin jen alkoholické nápoje. více...


TĚSTOVINY CHUTNAJÍCÍ PO ČESKU 4.4.2006, rubrika: Business Před 120 lety zemřel Hynek Zátka - českobudějovický podnikatel, mlynář a první majitel těstárny v zemích Rakousko-Uherska. Akciová společnost Bratři Zátkové přežila od roku 1884 leccos a dnes je jednou z největších českých producentů. více...


Delta Pekárny se spojí s Odkolkem 30.3.2006, rubrika: Business Podle názoru Potravinářské komory je ovšem vždy dobře, když mají jednotlivé obory svého lídra, jako například pivovarníci Prazdroj.
Lídr se úspěšně prosazuje vůči odběratelům, může po nich chtít vyšší ceny. více...


Unie bojuje s příliš drahým cukrem 28.3.2006, rubrika: Business Nejistota pro zemědělce, nižší zisk pro cukrovarníky - ale velká naděje pro daňové poplatníky. Takové budou hlavní dopady reformy trhu s cukrem, jíž završila Evropská komise.
více...


Přesun na východ čokoládovnám nehrozí 22.3.2006, rubrika: Business I pro obchodní řetězce je důležité, aby s námi měly dobré vztahy a společně jsme rozvíjeli prodej. Žádné zboží přitom neprodáváme pod jejich privátními značkami, ale jen pod vlastními. více...


Pekaři chtějí po třech letech opět zdražit 16.3.2006, rubrika: Business Nemůžeme jinak. Ceny energií výrazně stouply, ale ceny pečiva se od roku 2003 nezměnily. Prakticky všechny pekárny jsou ve ztrátě," uvedl po včerejším jednání Podnikatelského svazu pekařů a cukrářů jeho předseda Stanislav Musil. více...


Ofenzivní mise firmy FRUJO v horké Itálii 20.1.2006, rubrika: Business Úderný výstavní program FRUJA bude spočívat v prezentaci komponentů zmrzlin a ledových tříští, v práškových směsích, mražených krémech, náplní do cukrárenských výrobků, mousse, toppingů ovocných i neovocných či komponentů do koktejlů. více...



<< předchozí   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
     
další >>

Dnes je pátek 15. února 2019
svátek slaví Jiřina, zítra Ljuba

Top 5 měsíce

Reklama

Reklama Eiskon

Reklama

Reklama

(c) 2001-2019 Větrník, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.