Reklama |
HORECA IV.Veletrh pro hotelnictví a gastronomiiNázev HORECA v sobě skrývá rébus, volající po vysvětlení. Kdo jen trochu zavadil o obory v nichž křivka poptávky a adekvátní nabídky, má místy až strmý nárůst, tak tomu libozvučně znějící zkratku tří slabik neí potřeba vysvětlovat. Ale pro ty, kteří napříč tomu, že použili ve zkratce se skrývající zařízení, byť nikdy si je v této souvislosti neuvědomili, dlužíme vysvětlení. Jedná se o hotely, restaurace a catering. Teď už je to jasné. Snad až na to poslední slovo. Catering – souhrn produktů ve stravovacím odvětví. Že se všechny tři složky vzájemně prolínají, je nabíledni. A proto v zájmu zjednodušení dlouhého názvu veletrhu, vznikl charakteristický a lehce zapamatovatelný výraz HORECA. Na veletrhu pro hotelnictví a gastronomii se již v pražském Veletržním paláci počtvrté symbolicky přestřihávala slavnostní páska otevíracího aktu, kde se do komornějšího prostoru vtěsnalo 63 vystavovatelských subjektů. Trend vkusu zákazníka gastrooboru je nejen rozmanitý, ale i pomíjivý, kdy spotřebitel bývá hýčkán každým novým nápadem neustále rotujícím množstvím firem z branže. A proto kdo vynechá možnost srovnat svůj krok s uhánějícím dějem vývoje, může se i náhle ocitnout v závěsu před vzdalujícím se informačně vybavenějším pelotonem kolegů, kdy k dotažení se, právě třeba touto absencí, bude potřeba přemíra sil. A právě HORECA byla dobře nastaveným zrcadlem kontroly pozice, v jaké se která firma nacházela. Veletrh HORECA tentokrát navíc posílil svůj význam a prestiž stejnojmennou konferencí marketingu a managamentu, probíhající v Top hotelu Praha. To, že gastronomie je nedílným partnerem oblasti cestovního ruchu a jeho a doprovodných produktů a služeb se mohl na vlastní oči přesvědčit každý návštěvník veletrhu HORECA. Jednotlivé gastro sekce zdobila osobitost s vynalézavost jejich prezentace. Příkladem za mnohé poslouží samostatná výstava a možnost degustace univerzálního nápoje pro vrcholové události, přes lidovou zábavu až po konzumaci skleničky po běžném obědě. Nápoj, jenž při střídmém užívání tříbí myšlenky a zavádění mysl do filosofických úvah. Ano, je to víno, mající na HORECE své dosti obsáhlé zastoupení. Není v současné době veletrhu bez soutěží a vystoupení. Zmiňme se v krátkosti o barmanském klání "Becherovka junior Cup", Miss HORECA, Exponát HORECA, Cena za výrobek dodavateli či cukrářská soutěž "Cukrář roku MARTIN BRAUN CUP" - bližší podrobnosti viz.samostatná reportáž -. Veletrh HOREKA předložil svým hostům dostatečně obsáhlý nabídkový lístek v gastronomické sféře, včetně nezbytné možnosti osobního kontaktu s obchodními partnery, byť i prozatím potenciálními. Výstava tohoto druhu je součástí současného trendu vývoje v oboru, a kdo nechce v budoucnu zaostávat, určitě si pátý ročník veletrhu pro hotelnictví a gastronomii HORECA nenechá ujít.
Další články autora...
18.04.2015 MORAVSKÝ cukrářský POHÁR - 13. ročník / -1.28.01.2015 SIGEP - ...když se cukrář stává mágem ... /- 4. 22.01.2015 SIGEP v Rimini v digitálním divu / - 1. 01.09.2014 GLOBAL CHEFS CHALLENGE a cukrář SKÁLA 17.06.2014 Frigomat vytočil světový rekord! [další články autora]
Příbuzné články...
16.02.2022 Sigep opět žíje …!03.12.2021 Veletrh SIGEP - Rimini 20.09.2021 HostMilano 2021 15.09.2021 Elektronické GELATO WORLD MASTERS 2021/-2. 13.09.2021 Elektronické GELATO WORLD MASTERS 2021/ -1. [další příbuzné články] |
Dnes je pátek pátek 4. října 2024
svátek slaví František, zítra Eliška Top 5 měsíceReklamaReklamaReklama |