Cukrář.cz

Reklama



Olympijská čokoláda

10.08.2010 | Autor: | Formát pro tisk | Zaslat mailem | Do oblíbených
fiogf49gjkf0d

Olympijské hry jsou ideální možnosti k upoutání ozornosti celého světa. A protože lidstavo je nastavené na vjemové ocity, mezi něž náleží i pochutiny, rozhodla se specializovaná agentura Fallon pro tuto megavelkolepou příežitost připravit návštěvníkům olympiády budoucí olympiády něco, co potěší jejich zažívací orgány.
V rámci kampaně "Spots v Stripes" před olympijskými hrami v Londýně 2012 vytvořila agentura Fallon pro Cadbury nový produkt pomocí crowdsourcingu. Čokoláda s názvem "Spots v Stripes Challenge Bar" je dvojbarevná, v různých verzích, buď s bílými tečkami, nebo pruhy. Uprostřed tabulky je hvězda. Čokoláda je vytvořená tak, aby si spotřebitelé mohli z dílků čokolády vytvořit společenskou hru. Dílek s hvězdou je potom odměnou vítězi. Ten se pravděpodobně při hře také nejvíce umaže od rozteklé čokolády. Návod ke hře je u každého balení čokolády. V Británii půjde do prodeje v září, nejprve přes directmarketingovou platformu Matter.


Dnes je čtvrtek čtvrtek 18. dubna 2024
svátek slaví Valérie, zítra Rostislav

Top 5 měsíce

Reklama

Reklama Eiskon

Reklama

Reklama

(c) 2001-2024 Větrník, s.r.o. Všechna práva vyhrazena. Kurzovka.