Cukrář.cz

Reklama



Dorty z pohledu objektivu

31.8.2009 | Autor: red. | Formát pro tisk | Zaslat mailem | Do oblíbených
fiogf49gjkf0d

V mnohých cukrárnách se dokáže vyrobit krásný dort. Jeho propagace prostřednictvím fotografie pak slouží jako ukázka schopnosti a zároveň reklama toho, co je možné si u firmy pořídit. Špatně nafocený exponát dokáže cukrářský výrobek hodně poškodit. Proto je nutné věnovat fotografování zvýšenou pozornost a naučit se fotografickým zásadám.

1. Nefotografujte nikdy celé skupiny na stolech . Jednotlivý výrobek a jeho detaily ve skupinové fotografii nikdy nevyniknou, tak jako jednotlivý kus.

2. Při fotografování dbejte, aby fotografovaný objekt měl pozadí. Zásadu tvoří kontrast. Tmavý výrobek vyžaduje světlé pozadí, a světlý zase naopak.

3. Nízké dorty vždy při fotografování na stole nakloňte, aby byla vidět vrchní ozdoba, a při tom i přední strana dortu.

4. Dbejte výrazného osvětlení a vymezení stínů.

5. Při fotografování výstavního exponátu vkusně upravte i mísu, aby i tato vedlejší dekorace tvořila ozdobu. Doplňky není třeba přeplňovat, čím méně jich použijeme, tím více dáme vyniknout hlavnímu námětu.

6. Fotografii pro reprezentační účely je vhodné nechat zhotovit v profesionálním ateliéru.


Dnes je neděle 22. září 2019
svátek slaví Darina, zítra Berta

Top 5 měsíce

Reklama

Reklama Eiskon

Reklama

Reklama

(c) 2001-2019 Větrník, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.