Cukrář.cz

Reklama



Rady nad zlato 1

02.01.2002 | Autor: Radim Řezáč | Formát pro tisk | Zaslat mailem | Do oblíbených
fiogf49gjkf0d
1. Ústní podání je mocnou reklamou - v kladném i záporném smyslu - oč menšího je dosahu, o to větší má váhu !
2. Někdy i jeden špatný výrobek může způsobit ztrátu zákazníka. Neztrácejme tedy zákazníky a vyrábějme pouze kvalitně !
3. Mějme prodejní regál vždy pestrý a plný. Vemte si příklad z orientálních tržišť, kde s obchodováním mají přebohaté zkušenosti a pyramidy zboží nestaví samoúčelně !
4. Zákazníka pozdravte vždy jako první a přidejte úsměv. Totéž vyžadujte i od personálu. Zákazník chce být hýčkán a dokážeme-li jej o tom přesvědčit, má o důvod víc se zase příště zastavit !
5. Dbejte na čistotu a vzhled WC. Je jedním článkem v řetězu zařízení Vaší firmy. A řetěz bývá tak silný, jak silný je jeho nejslabší článek !

Dnes je sobota sobota 15. června 2024
svátek slaví Vít, zítra Zbyněk

Top 5 měsíce

Reklama

Reklama Eiskon

Reklama

Reklama

(c) 2001-2024 Větrník, s.r.o. Všechna práva vyhrazena. Kurzovka.