Cukrář.cz

Reklama



Výkladní skříň je nejlepší prodavač

07.10.2003 | Autor: Josef Korbelík | Formát pro tisk | Zaslat mailem | Do oblíbených
fiogf49gjkf0d

Mnohdy se nám naskytne úvaha, proč se v jednom obchodě stejné zboží prodává lépe než v druhém. Svoji roli zde hraje více faktorů, ale mezi jeden z velmi důležitých patří výkladní skříň. Častokrát lze shledat, že mnozí majitelé obchodů nevěnují výkladním skříním patřičnou péči, a je přitom po mnohé obchodní generace prokázáno, že právě ta bývá pro kupující lepším prodavačem nežli zdatnější zaměstnanec. Dáte-li zboží ve větším množství do výkladní skříně, pak to zcela vypadá jinak, než když se v ní objeví na skleněném talířku několik bonbónů nebo kousků čokolády. Takovýto druh výkladního vybavení vypadá už na pohled velice chudě a takto špatně vybavená výkladní skříň nemůže kolemjdoucí nikterak upoutat.

Podobu výkladní skříně je potřeba též po čase měnit, již i třeba jen z praktických důvodů zanášení zboží prachem apod., ale zejména proto, že jednolitost pohledu po čase tzv. unaví oči a vystavené výrobky tím ztratí na působivosti.

Je též prokázáno, že pokud konzument to co ve výkladě nevidí, buď vůbec nekoupí, pokud, tak jen v malém množství. Značkové zboží, jež se těší dobrému odbytuje je zapotřebí mít taktéž ve výkladní skříni, neboť se tím i nadále dosahuje většího odbytu a i zisku zároveň. Je každopádně chybou domněnka, že zavedené zboží již nemusí být ve výkladní skříni vyloženo.

Výkladní skříň, pokud je účelově naaranžována, bývá jakousi hybnou pákou obchodu a i zároveň dobrým prodavačem. Proto je nutné jí věnovat patřičnou péči, která pomáhá docílit obchodního úspěchu.


Dnes je sobota sobota 20. dubna 2024
svátek slaví Marcela, zítra Alexandra

Top 5 měsíce

Reklama

Reklama Eiskon

Reklama

Reklama

(c) 2001-2024 Větrník, s.r.o. Všechna práva vyhrazena. Kurzovka.