Cukrář.cz

Reklama



Jaká zmrzlina je nejlepší? Ta poctivá!

10.06.2016 | Autor: CESK a.s. | Formát pro tisk | Zaslat mailem | Do oblíbených
fiogf49gjkf0d

Řemeslně vyráběná zmrzlina z kvalitních surovin se za poslední roky stala fenoménem a základem každého poctivého podnikání.

Bez kvalitní zmrzlinové směsi se neobjedete

Základem každé labužnické zmrzliny jsou bezesporu její suroviny. Šetřit na kvalitě produktů se nevyplácí v žádném byznysu, a ve zmrzlinové výrobě už vůbec ne. „Zmrzlina musí mít vždy správný procentuální poměr svých složek. Pro každý typ existují přísná pravidla,“ jak vysvětluje pan Černý, výkonný ředitel firmy CESK. Například mezi zákazníky tolik oblíbené ovocné mražené pochoutky nesmí obsahovat žádný tuk. Odběr kvalitních zmrzlinových směsí by si tak měl každý výrobce řádně pohlídat.

Výběr stroje by měl odrážet vaše podnikání

Plánujete prodej zmrzliny jako celoroční byznys nebo jen sezónní přivýdělek? Investujete do kamenné prodejny nebo upřednostňujete mobilní zázemí? Jaký typ zmrzliny byste rádi prodávali a kolik finančních prostředků si můžete pro jeho potřeby uvolnit z rozpočtu? „Podnikům, které by rády přidaly prodej zmrzliny do svého stávajícího sortimentu v kamenné prodejně, doporučuji výrobník kopečkové zmrzliny, a to proto, že ji mohou začlenit do své nabídky v různých formách celoročně,“ tvrdí Černý a naráží tak na fakt, že hard zmrzlinu lze přidat do palačinek, k dezertům, ledové kávě stejně jako točenou. Zároveň upozorňuje na to, že pokud chce výrobce dodávat svým zákazníkům opravdu kvalitní produkt, vyplatí se při koupi stroje přemýšlet i nad pasterem: „Ideální zmrzlinové stroje jsou takové, co vedle výroby umožní i pasterizaci směsi. Splňují přísné požadavky na hygienu a kvalitu produktu, a výrobce se tak vyhne riziku zkázy čerstvých surovin.“ Mnohdy se vyplatí sáhnout i po repasovaných strojích – zvláště pak, chcete-li se prodeji zmrzliny věnovat jen pár měsíců v roce nebo zakládáte-li byznys s nízkým počátečním rozpočtem. Jedná se o výrobníky, které byly po chvíli užívání svými majiteli shledány za nevyhovující, typicky z důvodu výrobní kapacity: „Přístroje od nich vykoupíme zpět a provedeme generální opravu. Bez sebemenších závad nebo poškození je poté nabízíme za výrazně nižší cenu,“ objasnil Černý. V jistém smyslu jde o výhodnou investici do budoucna.

Správná prezentace je pro úspěšný prodej klíčová

Zákazníci vybírají očima. Proto byste nikdy neměli zapomínat na to, jak výsledný produkt prezentujete. „Prodejcům kopečkové zmrzliny doporučuji vyzkoušet novinku na trhu, vitrínu s výrobníkem. Díky ní mohou nabízet svým zákazníkům čerstvou zmrzlinu přímo z výroby,“ doporučuje Černý. Kombinované výrobníky jsou na trhu k mání v různých kapacitách od jednoho, až do osmi druhů zmrzlin navíc se dají spojovat. Vyznačují se snadnou obsluhou i údržbou. Jsou atraktivní nejen svým vzhledem a použitím, ale především tím, že umožní zákazníkům zúčastnit se výrobního procesu. Není však nutné omezovat se pouze na klasickou vitrínu. Michal Černý má tip i pro ty, co preferují mobilní prodejní stánky, kola či vozíky: „V našem sortimentu se nově objevila APE CARS. Vůbec poprvé umožňují i obsluhu zevnitř. Prodejcům zmrzliny bych doporučil modely Don Cola nebo Don Peppino, které doslova symbolizující Itálii.“


Dnes je neděle neděle 13. října 2024
svátek slaví Renáta, zítra Agáta

Top 5 měsíce

Reklama

Reklama Eiskon

Reklama

Reklama

(c) 2001-2024 Větrník, s.r.o. Všechna práva vyhrazena. Kurzovka.