Článek ze serveru Cukrář.cz (www.cukrar.cz)


Všechna práva vyhrazena (c) 2001 Větrník, s.r.o.
Upozornění: Doslovné ani částečně přebírání tohoto materiálu není povoleno bez předchozího písemného svolení spol. Větrník, s.r.o.
Takto vytištěná stránka není dokladem shody vytištěného textu se skutečným článkem a jako taková nemůže ani být použita.


SIGEP 2019 - Vývojová progresivita firem

Autor: Jiří V. Řezáč
Datum vydání: 6.2.2019
URL: http://www.cukrar.cz/show.asp?id=3452

Přední světový výrobce zmrzlinových směsí a doplňků vykročil rozhodným krokem ve směru cukrářské kreativity v cukrárnách. To z důvodu, že nic nezůstává neměnné a proto je nutné se pokoušet o první krok ve směru inovace.

MEC 3 na trase vývojové kreativity výrobků

Přední světový výrobce zmrzlinových směsí a doplňků vykročil rozhodným krokem ve směru cukrářské kreativity v cukrárnách. To z důvodu, že nic nezůstává neměnné a konkurence nikdy nespí a proto je nutné se pokoušet o první krok ve směru inovace, protože zákazník takovýto krok v nabitém tržním prostředí vždy očekává a dokáže jej i svým nákupním postojem ocenit.

Kreativní směr společnosti MEC 3 spočívá ve čtvero záměrech

• Progresivní postoj k dezertům v jeho pozitivní i negativní působnosti
• Atraktivita sladkých náplní připravovaných za chladu či za tepla
• Zhotovování přitažlivého polevového designu a jeho dokonalé zpracování
• Vhodný a výstižný výběr čokoládových a ovocných doplňků pro dekoraci

Dorty, semifreda a jednoporcové dezerty zhotovované prostřednictvím čerstvého nebo konzervovaného ovoce jsou snadno zpracovatelné a vytváří ve vitríně neodolatelnou přítažlivost. Vyřešení jednoduchosti provedení svou přípravou tak navyšuje denní produkci cukrárny či zmrzlinárny a poskytují příležitost zajímavé obchodní nabídky pro každý typ zákazníka.


Vitríny, nábytek a osvětlení

Vitríny, jsou nedílnou součástí obchodní strategie a pro zákazníka jsou tím, čím bývá rám svou podobou obrazu. Vitrína potřebuje mít samozřejmě účelovou funkčnost, ale plní zároveň i dekor prostředí ve kterém se nachází. Podobu vitríny je možné přirovnat k designu automobilu, kdy zejména ženský vjem tomuto pohledu přikládá zvýšenou pozornost a z této reality bychom měli při jejím nákupu vycházet. POchopitelně, že na 40. ročníku veletrhu SIGEP bylo takovýchto iluziorních ukázek více než hodně.


I sebelepší design prodejního prostoru musí být účelově, ale zároveň i vkusně a s patřičnou dávkou elegance osvětlen. V zákazníkově emociální paměti zůstává vjem zajímavě osvětleného interiéru uložen a v určitých chvílích v něm vytváří pocit touhy opětovného prožitku. Proto by měl mít každý majitel na mysli tento reflex přítažlivosti a podřídit mu své zákaznické prostory.

- pokračování -

 

 

 

 


Vytisknuto dne 17.8.2019 ze serveru
Cukrář.cz (www.cukrar.cz)
Konec článku