�l�nek ze serveru Cukr��.cz (www.cukrar.cz)


V�echna pr�va vyhrazena (c) 2001 V�trn�k, s.r.o.
Upozorn�n�: Doslovn� ani ��ste�n� p�eb�r�n� tohoto materi�lu nen� povoleno bez p�edchoz�ho p�semn�ho svolen� spol. V�trn�k, s.r.o.
Takto vyti�t�n� str�nka nen� dokladem shody vyti�t�n�ho textu se skute�n�m �l�nkem a jako takov� nem��e ani b�t pou�ita.


SIGEP 2017 - Zmrzlina je jednika!

Autor: Ji V. ez
Datum vyd�n�: 24.02.2017
URL: http://www.cukrar.cz/show.asp?id=3205

Vizuln nhled je onm pslovenm prvnm dojmem, kter je urujc pro zadn tniny celkovho vyznn zmru. Pro zbo je tmto mnohdy urujcm faktorem obal a pro sortiment typu zmrzliny a podobn, to bv vitrna.

 

SIGEP, který byl tentokrát ji ve své 38. kopii, ale pokadé v originálním balení, a zase pesvdiv ukázal v em je jeho nepekonatelná pítalivost plovoucích dav lidského zájmu.Bylo to to, eho je veletrh s 28 halami vsáknout do svých kapacitních útrob trhavou silou erné díry, kdy rozdával plnými hrstmi z nabídky sice píbuzných, ale v kadém smr osobitých obor, rozsortovaných do specifických podob typ: cukráství, zmrzlináství, okoládovnictví, pekaství, suroviny, technika a píslušenství, atd., atd., ostatn jako vdy.
Ji podle grafického ztvárnní je moné lehce rozpoznat, e nejvtším zastoupením se me pochlubit zmrzlináský obor, který se prezentoval v 6 halách. Zmiovat se o kvalit italských zmrzlin by bylo písloveným nošením díví do lesa a návštvník znalý zmrzlináské prezentace na riminském SIGEPU oekával s jakou novou chutí se jednotlivé firmy budou snait ucházet o jeho píze a nadje vloené do jeho pedstav byly splnny mrou vrchovatou, a teba íci, e  i v mnohém pedily. Bliší pojednání na zmrzlinové téma se objeví v dalších ástech riminské reportáe.

 

A to, e prim hrála pochoutka, která je v Itálie jasnou jednikou, neteba dozajista pipomínat. Chladivá smska smetany, mléka, cukru, vajec a ovocných, okoládových, vanilkových písad - a mnohých dalších - mla tak dokonalý chuov gravitaní pítalivost, e "vcucla" do svého stedu nejvtší poet návštvník, jaký si jen lze pedstavit.
My jsme se v tomto roníku zastavili ve zmrzlináském stánku italské spolenosti MEC.

Co jsme se tam zajímavého dozvdli? Pasty pro mléné zmrzliny sluují v sob dvojí význam, kdy jsou známé pedevším pro tvorbu zmrzliny. Kdy pod touto renomovanou znakou se pedstaví konzistence, která penese konzumenta do vyšších pater chutí a romantických tónin poitkových vjem. Ale skrývá v sob další významnou cukráskou sloku, kterou je prostedek k ochucování cukráských výrobk.
A zde bychom v abecední chronologii vyjmenovat desítky takových píprvk, z nich namátkov uveme názvy typu:

CASSATA AGRIGENTO, CARAMEL, PANNA COTTA, PIÑA COLADA, CASSATA AGRIGENTO, CREMA NOCCIOLE – oíšek, PISTACCHIO ITALIA, PISTACCHIO COPPA ORO FINE, CROCCANTINO AL RUM, ZUPPA INGLESE, PISTACCHIO COPPA ORO GRAN a mnohé další.

Speciální pasty pro výrobu zmrzliny sestávající z ovocných smsí a krémových past, které se vyznaují dlouhodobou vydatností, hygienickými poadavky ve spojení s kvalitou. Jedná se o ideální prostedek k píprav zmrzlin a mraených polotovar. Lehké a pohodlné vyuití polotovar, díky nmu je moné okamité pouití umoující vytvoení smsi, k jejímu docílení je dostaující pouití vody nebo mléka. Hygienický aspekt tohoto zpsobu pípravy je zajištn prostednictvím pasterizace a tím je umonn zpsob rozmanitého pouití.


Jak upoutat zákazníkovo oko, které jak praví dávnovké obchodní moudrosloví, je tím prvním kupujícím? Odpov na nákupní zmrzlinovou tématiku jsme mli monost dostat pi pohledu na aranérské ztvárnní rznorod barevných (všimnte si, e ádná z barev nevytváí vertikální i diagonální paralelu) a plasticky umn vytvoených obrazc. Pi nepeberné mnoin rzn zaranovaných zmrzlináských vitrín, se man vkrádá na mysl otázka, kdee se zastaví, i kam a me dospt výtvarná schopnost designer zmrzlinové nápln vitrín, tak aby pokadé byl zákazník upoután novým pedmtem výtvarného uspoádání nabízeného sortimentu? ástenou odpov na danou otázku pináší pohled na stovku zmrzlinových vystavovatel, kde co stánek, to zárove odlišná grafika výtvarné upoutávky zmrzlinového pokušení.

Vizuální náhled je oním písloveným prvním dojmem, který je urující pro zadání tóniny celkového vyznní zámru. Pro zboí je tímto mnohdy urujícím faktorem obal a pro  sortiment typu zmrzliny a podobn, to bývá vitrína.  S vdomím vyeného, picházeli do prostor riminské fiery i tvrci tohoto úelového zaízení, ale i zárove pedmtu pedvoje obchodního úspchu, výrobci i obchodníci zmrzlinových a cukrárenských vitrín.

Zmrzlina, synonymum dominanty riminského veletrhu SIGEP, která patí neodmysliteln k hlavním veletrním lákadlm, pitáhla tisícové davy laných po této zejm nejpopulárnjší pochutiny svta. Rzné spolenosti dávaly kolemjdoucím návštvníkm své ledové poklady rovn rzným zpsobem. Nkdo na liku, nkdo v menším pohárku. A pokud se nkomu nedostalo podle jeho gusta i pedstavy kvantity, vbec se nic nedlo, protoe o pár krok dále byla ve zmrzlinové nabídce  pipravena dalšírojnice italských zmrzlináských znaek, které poctily návštvníky v míe vrchovaté.
To byl letošní SIGEP, stejn tak jako ped mnoha dalšími roky.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     
     
     
     
     
     
     
     
     
   


 

                                                                   

 


Vytisknuto dne 25.04.2024 ze serveru
Cukr��.cz (www.cukrar.cz)
Konec �l�nku