Článek ze serveru Cukrář.cz (www.cukrar.cz)


Všechna práva vyhrazena (c) 2001 Větrník, s.r.o.
Upozornění: Doslovné ani částečně přebírání tohoto materiálu není povoleno bez předchozího písemného svolení spol. Větrník, s.r.o.
Takto vytištěná stránka není dokladem shody vytištěného textu se skutečným článkem a jako taková nemůže ani být použita.


Tematický videomapping znovu na festivalu VZÁŘÍ!

Autor: ART Native
Datum vydání: 10.9.2013
URL: http://www.cukrar.cz/show.asp?id=1883

Animátoři zde budou soutěžit ve speciálních projekcích na historické domy a fasády tak ožijí neotřelými nápady spojenými jak se vzděláváním a věděním, tak třeba i se sladkým potěšením.

fiogf49gjkf0d

Na konci září se historické paláce olomouckého Dolního náměstí přemění na vědecké laboratoře, studovny i továrnu na čokoládu. Jak to? Festival světla a videomappingu VZÁŘÍ totiž chystá přehlídku tzv. tematického videomappingu. Animátoři zde budou soutěžit ve speciálních projekcích na historické domy a fasády tak ožijí neotřelými nápady spojenými jak se vzděláváním a věděním, tak třeba i se sladkým potěšením.

Videomapping je speciální forma projekce  na objekty nejrůznější velikosti. Například noční videomappingová projekce na budovy umožňuje použít fasádu jako obrovské promítací plátno a vytvořit dokonalou iluzi na jakékoliv téma. Vizuální podoba je navíc doplněná efektní hudbou a zvukovými efekty, které proměnu budovy ještě umocní. Na festivalu VZÁŘÍ, který se koná od 24. do 28. září v Olomouci, se bude ve videomappingu dokonce soutěžit. Již podruhé bude součástí festivalu i soutěž v tematickém videomappingu, který je inspirován konkrétním produktem či značkou.

„Po loňském úspěchu zařazujeme tematický videomapping do programu Festivalu světla a videomappingu VZÁŘÍ i letos, protože si myslíme, že i na téma produktu může současný umělecký svět vytvořit zajímavou a netradiční projekci,“ říká Kamil Zajíček, ředitel festivalu VZÁŘÍ, a dodává, „jsme velmi rádi, že například Univerzita Palackého nebo Milka přijaly naše pozvání do této tematické soutěže a podpoří tak umělce – odborníky v tomto oboru. Tematický videomapping totiž není reklama. Je to volné ztvárnění daného tématu ve videomappingové projekci na budovy. Tematické projekce doplní hlavní soutěž ve videomappingu, které se účastní české i mezinárodní týmy.“

Tematické videomappingové projekce budou inspirované například 440. výročím založení Univerzity Palackého v Olomouci, nebo novinkou z portfolia značky Milka.


Vytisknuto dne 18.8.2019 ze serveru
Cukrář.cz (www.cukrar.cz)
Konec článku